***shaddiw*** Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hei, jeg er 17 år og skall ha meg annlegg til bil i sommerferien. Jeg har sinnsykt sans for Fusion stereoannlegg. Så jeg har satt meg ned får å finn noe å fant dette: Amp 1(subber):Her Amp 2(Komp.):Her Subwoofers(2stk):Her Komponeneter:Her Kondensator:Her Total pris: 19 870kr. (eksl. kabler) Kabler vill jeg finne senere, men dette er hva jeg har lyst på da. Føl dere fire til å legge inn forslag til systemer da, alt UNDER 20 000kr. Neon tips og triks? Takker. sombrero Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Nå har jo ikke jeg særlig sansen for Fusion da, så her er mitt forslag: Pioneer DEH-P8600MP - ca 4500 til 5000 1x Soundstream VGW-12 - rundt 2500 1x Soundstream TRA 560.2 - 3300 1x Soundstream PCA1500D - 5500 Stinger kondensator - ca 1000 Focal K2 evnt annet frontsett :D Prisene er jo her litt lavere enn ellers, men bruker man 20000 samt en av forhandlerne her på forumet skal det ikke være problem å få utstyret over for 20 lapper :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Forøvrig ville jeg nok personlig heller venta litt hvis budsjettet er "kun" 20000, for i den prisklassen har kabler, demping og øvrig innstallasjon ENORMT å si, så ville nok heller tatt det denne veien: Brukt 5 til 15 lapper i demping av bilen samt kabler, skillerele/laderegulator, batteri etc, altså ting som faktisk rettferdiggjør ett anlegg til 20000 fremfor det å bruke ett anlegg til kun 10000. Eventuelt ett "budsjett"-anlegg og lagt resten i ovennevnte tiltak, du vil bli forbløffet over hvor godt selv "dårlige" komponenter kan låte bare alt ligger til rette for det.. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Activa Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hva med dette oppsettet fra Eltek?: Seas Lotus Reference komp.sett, par SEAS LOTUS 12" Sub SW300, pris pr. stk x 2 Kond. 1,5 F med Elektronikk, Strømfordeler og Voltmeter dynaBel BF1702 - 2x170 Watt RMS Bilforsterker dynaBel BF4501 - 1x450-1200 Watt RMS Bilforsterker Dette kommer på 21.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Takk for tipsene dere. Jeg har fådt et par gode tilbud fra en forhandler her på bilforumet. Skall se etter på eltek sida. Skall komme med updates på hvordan det blir da. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg