Bjerke E30 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg skal kjøpe meg min første bil nå til sommeren :) Har veldig lyst på e30(ikke under 2L),hvordan er disse bilene?.... Er det noen modeler jeg bør holde meg unna og hva bør jeg se etter... Jeg har ca 40 000kr til bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 har netopp kjøpt meg e30 selv.. det skulle etterhvert vise seg at denne var full i rust.. så dette er noe du bør passe deg for.. Sjekk kanaler,bagasjerom,gulv, for rust,, sjekk også om det er rust i sammenføyningen mellom på enden av innerskjermene framme(se oppi motorrommet) og hjulbuer må også sjekkes selfølgelig,, spesielt nede ved kanalen bak!!(der du finnner 2 skruer på hver side) Viss det er rust på noen av disse plassene er det ikke noen bra bil til 40000... da er bilen verdt ca 10000 Ikke la deg lure av fete felger og stylingkit osv.. forresten er kanalskjørt noe du bør vere obs på.. kan være at dei er der for og skjule rust..! ta ut tepper og se litt over alt før du slår til,, be gjerne om naf test. Hilsen Arild :) Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg