Marius Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hei alle! Jeg bygger om min S14 til S15. I den anledning vurderer jeg og lage flere kopier av kitet mitt. Lurer på hvordan interessen ville være for noe sånt noe? Det vil bestå av Panser, Nismo front, forskjermer med vents som bredder et par cm og Jspec S15 lykter. Før jeg legger en haug med arbeid i skikkelige former så bare lurer jeg på om det er noe interesse. Delene blir laget i glassfiber men kan også lages i carbon, men det koster deretter. Et komplett kit i glassfiber kommer på ca 15-20.000 Marius... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Og folket forlanger bilder!!! bilder bilder bilder! :titties: Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg