Bamsemoms Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Det blir en rice. Det blir enten en lsi coupe swappet til vti eller en esi coupe swappet til vti. Skal gjøres proffesjonelt og godkjennes, altså ikke av meg. Men er bra du er behjelpelig Bamsemoms :kiss Vil jo komme med hjelp. Har selv kjøpt delebil og stått en del timer. Selve motorbytte er ikke så hardt. Men ledningsnett jobben er noe av det som fikk meg til å stoppe. Hadde ikke pappa hatt utdanelsen dataingjenør og liker å fikle med sånt hadde jeg mått selge alt sånn som det hadde stått. Jeg vil si at el nettet krever 70% av tiden. 30% går til motor, og understell. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg