maxis Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 du har ikke en 15g turbo da poffs? å vri husa er vel bare å løsne klemma å vri til det sitter rett å så stramme til igjen.. skulle jo hatt en turbo som lada max fra 1500 til 6500rpm og som rekker til 350hk men det blir jo ikke så let å få til sombrero En mitsu 19t er vel det nermeste du kommer av orginalturbo da, merka lik ingen "dårligere" respons med 16t på min enn med orginal. Det eneste som er ekstra arbeid med å montere en 16/18/19t i forhold til en 15g er at du må bytte eksosflens på downpipen din..en må fixe nytt wastegatefeste på en 15g også.. Mebn for all del,bruk ikke flere tusen kroner på en 13c turbo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 En mitsu 19t er vel det nermeste du kommer av orginalturbo da,merka lik ingen "dårligere" respons med 16t på min enn med orginal. Det eneste som er ekstra arbeid med å montere en 16/18/19t i forhold til en 15g er at du må bytte eksosflens på downpipen din..en må fixe nytt wastegatefeste på en 15g også.. Mebn for all del,bruk ikke flere tusen kroner på en 13c turbo... helt enig,13c er søppel! spesielt når du får 15g,16t,19t til vettige kroner og de har nesten like kjapp respons som 13cn!pluss at de henger med lengre. har en 15g men den skal snart sitte i min 940 turbo selv.har bytta til 18t på en 850 t5r og skal snart sette på rett eksoshus på den.da smetter 15g turbon på 940 tvert!den tømmer greit lh sprutet med orgis dyser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.