Gå til innhold

Koble ut høgttaler bak når dei framme er bedre?

Ranger emnet

Zeph

Anbefalte innlegg

Om eg har eit komponentsett til 1500-2000 framme, bør eg kople ut originalhøgtalarane bak for at dei ikkje skal ødelegge lydbildet?

Jeg ville nok ha fadet bort bakhøyttalerne ja...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg har eit komponentsett til 1500-2000 framme, bør eg kople ut originalhøgtalarane bak for at dei ikkje skal ødelegge lydbildet?

Nå har jeg til dags dato aldri vært av den oppfattningen av at prisen er avgjørende for "god" lyd!

Lyd bak er en vanesak. Selv foretrekker jeg lyd bak men dette avgjør hvilken bil systemet sitter i. Det finnes noe som kalles akustikk og dette kommer da an på bil-coupe`n.

Prøving og testing fører til kunnskap!

Gjør opp dine egne meninger og snakk med de som "har peiling"!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg til dags dato aldri vært av den oppfattningen av at prisen er avgjørende for "god" lyd!

Lyd bak er en vanesak. Selv foretrekker jeg lyd bak men dette avgjør hvilken bil systemet sitter i. Det finnes noe som kalles akustikk og dette kommer da an på bil-coupe`n.

Prøving og testing fører til kunnskap!

Gjør opp dine egne meninger og snakk med de som "har peiling"!

Mvh

Pål

Selvfølgelig kan du ikkje bestemme kvaliteten på prisen, men eg antar at eit komponentsett til den prisen er betre enn originalhøgttalarar.

Eg kan jo som nevnt fade dei vekk, så får passasjerar bak også litt lyd.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider