Sandvik bros. Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Turbo, Dump ventil, Haltech og IC selges KKK K03 Turbo kjøpt ny september 04. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68949&page=1&pp=15&highlight=navn+p%E5+turbo TurboX dump valve ny desember 2003 Haltech ny Januar 2004 Intercooler Satt på når jeg kjøpte bilen.... Vet ikke stort om denne. På min fra før orginale 1300 corolla stv ble motoren bremset til 168hk hos VS med dette turbokittet.. Ellers alt orginalt..... Hvis noen vil ha med et mindre pent men dog effektivt grenrør til corollaen så kan du få det med grastis. Det samme gjelder Turbonetics silicon slanger. ++mange slangeklemmer :wink: Har også 2.5" eksos 3.5" endestuss som jeg brukte på denne bilen. Men det måtte jeg kappe i to for å få det av. Med en liten sveis er det helt igjen. Selges komplett 8000,- 99360008 Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Vet du om det passer det på en Toyota Corolla GT med 1600 4A-GE motor ? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Alt passer med de rette modifikasjonene:) Problemet er vel at du må få skaffet deg et grenrør som kan passe. Jeg tviler på at den jeg har til min 1.3 liter passer på en 1.6. Mulig det passer.... Bor du langt unna Halden da?? Du kunne jo tatt med bilen hit så kunne vi tatt en titt evnt. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 bump Svigerfar har kuttet eksosanlegget mitt i 5 små deler og skal kastes...... Men kan jo bruke noen av delene da Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Bor 45 min. nord for Oslo. Hadde vært morro. Grenrør er nok forskjellig ja.( Ingen andre som vet ? ) Bruker ikke så lang tid til Halden.. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ring meg på 99360008 en dag, så kan vi avtale en tid.. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg