PoloDude Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Driver å sjekker priser på lakkering i Vestfold, dvs Sandefjord og Larvik. Fikk noen dyre priser ifjor, men fikk et tilbud nå på Fredag som jeg lurer på om er billig(?) Det som skal lakkeres er: Panser(under også),dører(med rust),dørhåndtakene,hjulbue venstre side(pga rust),speilplatene,øyelokk,bakfanger,cuppdiffusor, frontleppe,plasten rundt tåkelysa og ramma rundt grillen. Pris for alt dette: 6000kr inkl mva....... (han jeg snakka med ifjor skulle ha "bare" 1500 pr dør+mva og 2500+mva for panser) Er dette en bra pris??? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Syns ikke dette hørte ille ut. Men det kan jo hende jeg ble lurt når jeg betalte 5500.- for en framskjerm og en dør. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 en billig lakkering blir skjelden bra, og en bra lakkering er skjelden billig;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jeg ville heller forhørt meg på priser i utlandet. hørt at poloen er ganske billig på lakking! :) Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 en billig lakkering blir skjelden bra, og en bra lakkering er skjelden billig;) Hm..slik har jeg tenkt også......men så hørte jeg noen stygge historier om det stedet jeg i utgangspunktet hadde tenkt å gjøre det og de er dyre....skal innom en gang til å få pris.....og så har han fått mye skryt han som skal ha 6000....men jeg skal innom 2 steder til iløpet av uka å få priser........og se på en bil som ha vært innom det ene stedet........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat-uno-turbo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Kilen Billakkering i Tønsberg gjør en god jobb + de er ikke altfor dyre tror jeg. det skader jo ikke å ta en tlf ;) Siter Polo 6n2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Har bestemt meg for T. Andersen i Larvik.....6 lapper. Jeg har ikke råd til noe annet og han virker kjempe grei (får håpe han gjør en like grei jobb) Men takk for tipset! PS: bli med i VACN Vestfold!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg