vwsportz Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 trenger litt hjelp......noen som har hvis jeg er ryktelig heldig disse felgene på bildene som er ødelagt å kan selge meg den saken som mangler i midten av felgen....jeg snakker om den sakenn der navnet på felgen står på det ene bildet men mangler på ett av de andre eller noen som vet hvor jeg kan skaffe den????hadde vært skikkelig takknemlig for det.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 trenger litt hjelp......noen som har hvis jeg er ryktelig heldig disse felgene på bildene som er ødelagt å kan selge meg den saken som mangler i midten av felgen....jeg snakker om den sakenn der navnet på felgen står på det ene bildet men mangler på ett av de andre eller noen som vet hvor jeg kan skaffe den????hadde vært skikkelig takknemlig for det.... ALLE felgforretninger kan skaffe senterkopp til felgen din... beste er å høre med de som importerer Miglia. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 oki....takker litt dumt å kjøre med en som mangler:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Kan nok gå inn på en dekk/felg forhandler å kjøpe 4 nye som det står bilmerke på i stedefor felgmerke...Mye bedre det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 en liten ting til hvor kan jeg kjøpe blå hjulbolter??? selfølgelig til disse felgene? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 en liten ting til hvor kan jeg kjøpe blå hjulbolter??? selfølgelig til disse felgene? blå hjulbolter?skal du absolutt ha det så kan du vel feks. lakke toppen av boltene blå med sånn hobbylakk ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 :) tenkte litt mere på eloksert (eller hva det heter..) med blåfarge Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 :) tenkte litt mere på eloksert (eller hva det heter..) med blåfarge da vet jeg isåfall ikke.... bør vel finnes ett sted men hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg