Jorgen Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Han er ikke akkurat noen dataekspert han som eier bilen så jeg legger ut noen bilder for han, var Oleee som også ville ha de :) Bilen er en 96 mod Golf GTI 16v Color Concept: Ja, det er en bulk på skjermen bak, kompiser i fylla er ikke alltid like greit.. :( Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 felga passa veldig bra på bilen, er det 17"? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Denne bilen satt jeg på med igår kveld :D Ble heelt frelst jeg, hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 17" RS4 felger ja, med audi senterkopp :p senterkoppen skal såklart byttes ut Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Denne bilen satt jeg på med igår kveld :D Ble heelt frelst jeg, hehe.. hehe, du virka litt gira der du satt ja :D Du skulle vært med når jeg henta han og en kompis i sentrum, tror jeg aldri har brukt kortere tid fra Oslo S og opp.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hehe, du virka litt gira der du satt ja :D Du skulle vært med når jeg henta han og en kompis i sentrum, tror jeg aldri har brukt kortere tid fra Oslo S og opp.. :) Litt gira? Håhå...var i ekstase jeg :) Hehe.. Men det må sies at jeg har aldri sitti på med en VR6 før da... :rolleyes: De svarte CC skinn-setene, aaaah, daaaaailig :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Litt gira? Håhå...var i ekstase jeg :) Hehe.. Men det må sies at jeg har aldri sitti på med en VR6 før da... :rolleyes: De svarte CC skinn-setene, aaaah, daaaaailig :D Det er jo en GTi? uansett så er det litt sjarm med audi senterkopper ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Fin bil, vurderer å kjøpe en Mk3 16v til neste år. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Det er jo en GTi? uansett så er det litt sjarm med audi senterkopper ;) Ja, veit jo det.. Har jo aldri sitti på med VR6 før, så jeg veit ikke hvordan det er i forhold til 16v'en, men vil tru det er bedre.. Så derfor kan jeg ikke uttale meg om det, right.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Ja, veit jo det.. Har jo aldri sitti på med VR6 før, så jeg veit ikke hvordan det er i forhold til 16v'en, men vil tru det er bedre.. Så derfor kan jeg ikke uttale meg om det, right.. ah da er jeg med :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 PEN bil da ;) sukk ;) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 MAROC!!!!!!!!!!!!!! han har 16v :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 MAROC!!!!!!!!!!!!!!han har 16v :fingers: hehe det er go bilen sin det.. :) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 blah hehe det er go bilen sin det.. :) Pff bare fordi han har det samme vet blah, ikke lek deilig lissom :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg