ha|||on Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg trenger valsing av alle 4 skjermbuer på bilen min, og synes det er drøyt å betale 750 per bue (Valsespesialisten). Hvor kan jeg få leid elelr kjøpt valseverktøy (Østlandet)? Hva heter evt. valseverktøy på tysk? :) Takker for svar! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Goddagen! Har du hørt med tormod eller? Kanskje han har.. (Mener han brukte eget verktøy når han valset skjermene på mercen..) Lykke til med prosjektet ditt! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Heisann! Har snakka med Tormod, men han lånte av Felg-Import... Lurte på om jeg skulle skaffe meg et eget verktøy eller noe, får se an litt. Leste i en gammel tråd (som jeg ikke finner igjen nå etter at forumet er oppdatert) at slike valseverktøy er billige på ebay, men vet ikke hva jeg skal søke etter... Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Om jeg ikke husker feil så hadde de det på gasolin.no Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg trenger valsing av alle 4 skjermbuer på bilen min, og synes det er drøyt å betale 750 per bue (Valsespesialisten). Hvor kan jeg få leid elelr kjøpt valseverktøy (Østlandet)? Hva heter evt. valseverktøy på tysk? :) Takker for svar! haha koster f... ikke 750 pr bue..hvor i verden bor du da? vanlig pris pr bure er maks 500 fleste steder har 400 pr bue.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 haha koster f... ikke 750 pr bue..hvor i verden bor du da? vanlig pris pr bure er maks 500 fleste steder har 400 pr bue.... Syntes det var dyrt jeg også, og det sa jeg til han, men det var ikke snakk om å prute... Pågangen er sikkert så stor nå i vårmånedene at han kan ta såpass. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Om jeg ikke husker feil så hadde de det på gasolin.no Har sjekket litt på gasolin.no nå, men finner ikke noe... Er det noe de må ta inn spesielt? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 skjermbuerulle på gasolin.no koster 5625,- da.. Powerzone tar 250,- for å leie bort en helg om jeg ikke husker feil.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbjoer Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 skjermbuerulle på gasolin.no koster 5625,- da.. Powerzone tar 250,- for å leie bort en helg om jeg ikke husker feil.. Jasså, hvor holder powerzone til?? Leie asap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Holder til i rakkestad.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 valse på tysk er Bördelgerät.ligger noen valser på http://www.ebay.de sombrero Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hmm...trodde det var litt vanskeligere å valse enn det der....hvis man bruker den på bildet til G_Yog....bare å sette den fast skru den ut til ønsket mål å `rulle den rundt?? skulle hatt mine ca 1 cm ut(snakk om en golf 1) blir dette ett problem med den på bildete,er den lett å bruke,blir det bra resultat,må man lakke om igjen skjermene? sorry at det ble veldig mange spørsmål men skulle veldig gjerne hadd svar på dette Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 valse på tysk er Bördelgerät.ligger noen valser på http://www.ebay.de sombrero Fikk bare opp slike flenseverktøy til bremserør. Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 http://www.kinetiktools.com/product_detail.asp?ItemNo=J-1241 Fant denne da, ser ut som den fra Gasolin bare littegrann billigere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ingen som kan fortelle meg det? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg