Gå til innhold

ØK: resirkulerende dumpventil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hmm, er ikke noe proff mann på dette med ventiler. Men nå har jeg resirkuler fra forge. Som det blir ptttssjjj lyd av. Skal snart kjøpe en ny herfra: http://www.dybvik-trading.no og da blir det kneggelyden...

 

Siden du er fra Oslo området, kan du jo bare stikke innom TS Racing på Lørenskog i morra. De selger Forge sin.

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har nå er fra Forge, og er en resirkuleringsventil. Fåes hos TS Racing som sagt, og ser sånn ut:

bypas1.jpg

 

Men planen er å kjøpe en sånn en for å få kneggelyden:

resirk-tmb.jpg

 

Så min er desverre ikke til salgs før det.

 

Om du har bil uten LMM, ville JEG gått for TurboXS RFL (real fucking loud) Men dette er en ÅPEN ventil, som sputter lufta rett ut. Så som sagt ikke bra på biler med LMM, som f.eks min. (Golf IV)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med kneggelyd? Det har jeg aldri hørt tror jeg...

 

Hva er størrelsen på inn og ut portene på ventilen? Har du den i sølv eller svart? Når får du kjøpt deg ny da? Kan være interessert i å kjøpe den om størrelsen er riktig og hvis du ikke bruker så lang tid...

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med kneggelyd? Det har jeg aldri hørt tror jeg...

 

Hva er størrelsen på inn og ut portene på ventilen? Har du den i sølv eller svart? Når får du kjøpt deg ny da? Kan være interessert i å kjøpe den om størrelsen er riktig og hvis du ikke bruker så lang tid...

 

Mvh

 

Blir som rally lyd da, om det hjelper noe mer? :)

 

Jeg har min i svart, men størrelsene er jeg noe usikker på. Men det kan jeg jo eventuellt finne ut når jeg tar den av.

 

Apropo når jeg skal kjøpe ny, så må jeg bare se ann hvor mye overtid det blir på jobben denna mnd, og framover. Men sier ifra så fort jeg veit noe mer jeg.

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik forge som er vist på bildet her tidligere..

 

Den er helt ny kun prøvemontert i bil..

Noen bittesmå riper etter prøvemonteringa

 

 

Gir du meg 1000kr så skal jeg sende deg den i helga..

Kosta 1500ny

 

 

Mvh Øystein Thordarson

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår