m0nster Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Siden klubbforumet er nede, så får jeg poste her da... Det sa "spjooing" når jeg kjørte over ei fartsdump i dag, og plutselig ligger det ene framhjulet 3-4 cm nærmere hjulbuen 8omtrent sånn jeg vil ha det, men ikke på den måten :p ) Det er lite vits i å kjøpe nytt originalt, så: Ønsker å kjøpe et senkesett til en rimelig penge til civic VEi 92-95. Ønsker meg 30-40mm senking. BTW, er det farlig å kjøre med ei fjær som sannsynligvis er knekt? Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hør med re:style de har som regel gode tilbud. edit: adressen demmes er vell http://www.restyle.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Å kjøre med knekt fjæring er ikke helt trygt. hvis du nå har "senket" et dekk gjør det at hvis du svinger krappt med den siden ut, vil dekket miste taket VELDIG mye tidligere. Jeg vil anbefale deg og gjøre noe med det så fort som overhode mulig! Politiet blir forresten heller ikke spesielt imponert hvis de ser sånt. :rolleyes: Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ordna seg. Var ikke fjøra likevel... Men takker for tipset :) Kommer til å handle senkesett iløpet av sommeren likevel så :) Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ordna seg. Var ikke fjøra likevel... Men takker for tipset :) Kommer til å handle senkesett iløpet av sommeren likevel så :) hva var det da? Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Si det :/ De hadde skifta noen endeledd foran i forbindelse med EU-kontrollen dagen før jeg kom og henta den, så var vel kanskje ett eller annet som ikke lå helt 100% i stilling, men spratt på plass? Bilen var forresten ikke lavere på den ene sida, tror det var innbilning fra min side, målte bare med hånda. Målte ordentlig nå, og det er ingen forskjell... Kommer til å skifte fjører om ikke så lenge uansett, så da tar jeg opp og sjekker ordentlig, men tviler på at de er no feil der sånn som det er nå Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg