OleC Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Jeg har fått meg kamera og usb kabel til min 7210. er det noen som vet hvordan jeg kan få overfør bildene jeg har tatt til pc'n..? Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by OleC Jeg har fått meg kamera og usb kabel til min 7210. er det noen som vet hvordan jeg kan få overfør bildene jeg har tatt til pc'n..? Har du XP så setter du bare USB kablen inn i en USB port på maskina de så åpner XP selv. Hvis ikke så følger det sikkert med den cd med program til detta kamera. En liten forutsettning at du har USB port på maskina de da, men det har du vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Hva med å ringe nokia support... Går ganske så fort å få svar på slike spørsmål der... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by HiiP Hva med å ringe nokia support... Går ganske så fort å få svar på slike spørsmål der... Takk fikk svar... Kommer et programm til den neste telefonen med kamera så du kan overfør bildene.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Meneh.. hvem er "den neste telefonen"...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Assman Meneh.. hvem er "den neste telefonen"...? 7250.. så og si lik som 7210 men den har integrert kamera... mene du er jo litt sånn data nerd, vet du om noen progz som er tilgjengelige nå... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Som vanlig gir jeg løsningen på dine pre-tenårings problemer: http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5086,00.html Der er Nokia Suite 5.1 med den flotte "Phone Browser" saken..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Assman Som vanlig gir jeg løsningen på dine pre-tenårings problemer: http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5086,00.html Der er Nokia Suite 5.1 med den flotte "Phone Browser" saken..!! he he har klart å kjøre over telefonen min jeg... så er ikke noe problem lenger... grattis med ny mob. kanskje jeg tar lik som deg Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Mener og huske at du kan laste ned nokia suit på clubnokia eller på nokia sine sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg