dinge Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hei!:) har en gti 16v(1.8)motor jeg skal stappe inn i en turbodiesel nå jeg! så var jeg sist helg og henta noen golfer. og den ene sitter det en 1.6 automat. :rolleyes: som det er servo på! så jeg lurer på om den fra 1.6 passer over på 16v'en? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ja jeg er ganske sikker på det, men siden du skal skifte motor så er det vel bare å skru den inn og se om det passer. Lettere når motoren er borte. Servopumpe m/ braketter på min 16v kommer fra en 91 Passat og styresnekka kommer fra en Corrado så det ville være rart hvis det ikke passet fra en 1.6l automat av samme karosseri som golfen din. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 da for jeg prøve det da!! har ikke satt i 16v'en enda så da skal det vel gå fint!! er vel en fordel og gjøre det før jeg setter inn motoren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 da for jeg prøve det da!! har ikke satt i 16v'en enda så da skal det vel gå fint!!er vel en fordel og gjøre det før jeg setter inn motoren:) Tror ikke det skal være noe problem med styresnekke, men det kan jo hende at braketter og reimhjul ikke passer på 16v blokka. Jeg veit i hvertfall at braketter, pumpe og reimhjul fra Corrado og Audi 80 ikke passer på 16v blokka. :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg