Ruffneck Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Heisann, tyske tuning firmaet har nye spoiler for Mazda 323 BG. Kikke her: Nippontuning Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Heisann, tyske tuning firmaet har nye spoiler for Mazda 323 BG. Kikke her: Nippontuning Gr33tinx, Ruffneck Noen som forhandler deler fra disse i Norge? Tenkte på sideskjørtene, er jo ikke mulig å oppdrive annet en Pakfeifer sideskjørt til GT-R. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kanskje AST Performance i Bergen? Vet ikke, men hvor er problemet og bestille direkt??? Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Ikke noe problem i å bestille direkte nei... Nå veit jeg helt klart ossen styling jeg skal ha på... Den fronten var NYDELIG i mine øyne. akuratt hva jeg har hatt lyst på...(sånn ca...) Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 til en GTX, ja, men GTR....hmmmmnneeeiii.... GTRen skal ha den fronten den har :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 til en GTX, ja, men GTR....hmmmmnneeeiii.... GTRen skal ha den fronten den har :D hmmmmneeeiii :) en GT-R med en annen front ser ut sikker kjempe bra. Liker ikke denne stor lykten. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 til en GTX, ja, men GTR....hmmmmnneeeiii.... GTRen skal ha den fronten den har :D Helt enig :) Lyktene må være der.... Håper å få tak i klarglass lykter i løpet av sommeren. Men styling så jo bra ut den til en vanlig BG eller en GT-X, vurder sideskjørtene til min GT-R. Men noen som vet hvordan kvaliteten og passformen er på denne stylingen??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Helt enig :) Lyktene må være der.... Håper å få tak i klarglass lykter i løpet av sommeren. Men styling så jo bra ut den til en vanlig BG eller en GT-X, vurder sideskjørtene til min GT-R. Men noen som vet hvordan kvaliteten og passformen er på denne stylingen??? Passformen skal være kjempe bra. Noen tysker ha prøvd dette på egen biler men ikke meg. Kvaliteten er GFK = Glasfaserkunststoff. Jeg vet ikke hva det heter på norsk men GFK er der samme material som Pakfeifer bruker også. Helt ferdig å lakkere :) Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 til en GTX, ja, men GTR....hmmmmnneeeiii.... GTRen skal ha den fronten den har :D Kunne ikke sagt det bedre selv :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kanskje AST Performance i Bergen? Vet ikke, men hvor er problemet og bestille direkt??? Gr33tinx, Ruffneck ingen verdens problem det nei :) kjempe greie folk som driver nippontuning;) Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg