sirop Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hei! Jeg har tiligere hatt en 1990mod honda prelude 2.0S. som ifjorhøst desverre havnet i et tre =( Nå er jeg på utkikk etter nybil å har fortsatt lyst på prelude 88-91mod. Men denne gangen er jeg mer intrisert i en prelude med 2.0SI motoren, har hørt denne har rundt 140hk og insprøytning, da min tiligere prelude hadde 105hk og dobble gassere. Min tiligere bil bråket også ganske mye på turtall. Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg dro på litt, sikkeli bråkete lyd! Var eller ikke spesielt imponert over motorkraften.. Er derfor mer intrisert i en med 2.0SI med insprøytning nå.. Det jeg lurer på er om noen på forumet har prøvd en 88-91 Honda Prelude 2.0SI og kan dele noen intrykk..? gjerne sammenligne med andre biler i samme klasse.. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 har sendt deg en pm Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 En kamerat av meg har en 89 mod prelude 4ws(firehjuls-styring) med ca 140hk..Den bilen er en skikkelig gokart og henger på veien som en klegg!Motorkraften er helt OK.. Til sammenligning så gikk den bitte-bittelitt senere enn min gamle 323i e30.. Det eneste minuset med bilen er at den har feilhjulsdrift Bilde: Hei!Jeg har tiligere hatt en 1990mod honda prelude 2.0S. som ifjorhøst desverre havnet i et tre =( Nå er jeg på utkikk etter nybil å har fortsatt lyst på prelude 88-91mod. Men denne gangen er jeg mer intrisert i en prelude med 2.0SI motoren, har hørt denne har rundt 140hk og insprøytning, da min tiligere prelude hadde 105hk og dobble gassere. Min tiligere bil bråket også ganske mye på turtall. Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg dro på litt, sikkeli bråkete lyd! Var eller ikke spesielt imponert over motorkraften.. Er derfor mer intrisert i en med 2.0SI med insprøytning nå.. Det jeg lurer på er om noen på forumet har prøvd en 88-91 Honda Prelude 2.0SI og kan dele noen intrykk..? gjerne sammenligne med andre biler i samme klasse.. Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 disse bilene er NICE! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg