jonski Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jeg fikk med en sub med bilen som jeg kjøpte... den heter Dreamtm og det er en 12". Jeg har leitet litt rundt på nettet men finner ikke ut hvor masse watt den trekker angry , noen som har peiling på dreamtm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hva med å taste dette inn i Google og se hva som dukker opp ELLER du kan gå direkte til denne linken. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonski Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe har vært på den siden, har ikke leitet så mye da. Men tenkte det var enklest og legge inn noe her. Jeg trenger også forsterker til denne suben min skjønner du... Mvh John-Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 sjekk http://www.emtech.no :) de selger dreamtm Trenger du forsterker? da har jeg en perfekt en til deg :D Harman Kardon TC600. Den leverer 600rå sterke RMS W x1 i 4 ohm... dvs liten slitasje/belastning på forsterker og stoooor kontroll i forhold til forsterkere som må ned i 2-1 ohm for å oppnå samme effekt. Jeg bruker den pr idag på 2stk. Rockford fosgate P2 12" og det spiller rått ! selges til 1800kr/bud. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonski Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Harman Kardon TC600. du skal ha 1800 for den? 600W ? holder dette? fant ikke suben min på den siden der, men kan ta bilden av den seinere i dag eller i mårra så kan du jo se... men trenger forsterker JA! gjerne med kabler og div.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Harman Kardon TC600. du skal ha 1800 for den? 600W ? holder dette? fant ikke suben min på den siden der, men kan ta bilden av den seinere i dag eller i mårra så kan du jo se... men trenger forsterker JA! gjerne med kabler og div.. 600w RMS holder garantert :) Hva heter subben annet enn dreamtm ? Sorry men har ikke kabler :( jeg skal egentlig ha 2000kr for den men haster litt så derfor 1800kr... men frakt kommer i tillegg :) evnt. andre smarte løsninger hehe subben din ser ikke slik ut vel? http://www.emtech.no/produktbilder/cl12.jpg Skal du ha den så send melding til 41856342. Jeg garanterer at den fungerer og at subben din kommer til å overaske deg ;) For videre info og bilder sjekk annonsen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72835 Må også si at tilbudet gjelder KUN idag... forsterkern jeg skal ha blir solgt ikveld om jeg ikke kjøper den. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Dreamtm.no Där har dom den.Kina guld med annat namn Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonski Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 altså jeg finner ikke bilde av suben mine noen plasser... har spurt mange av kompissene mine men de aner ikke hva den trekker. Står bare dreamtm på den, alt som står.... angry ja trur nåkk åsså at 600 watt holder det er jo sikkert ikke noe super sub, men må se økonomien neste måned er russ så :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 hva med og se på megneten på elemente da.. pleier å sto noe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 altså jeg finner ikke bilde av suben mine noen plasser... har spurt mange av kompissene mine men de aner ikke hva den trekker. Står bare dreamtm på den, alt som står.... angry ja trur nåkk åsså at 600 watt holder det er jo sikkert ikke noe super sub, men må se økonomien neste måned er russ så :rolleyes: 600w rms er noe super subber låter bra med å så det er sagt. Dette er Harman Kardon og ikke noe tulle merke... den leverer 600w rms i 4ohm og det betyr stabil sterk og kontrollerbar power :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg