Gå til innhold

Sub?!?!

Ranger emnet

jonski

Anbefalte innlegg

sjekk http://www.emtech.no :) de selger dreamtm

Trenger du forsterker? da har jeg en perfekt en til deg :D

Harman Kardon TC600. Den leverer 600rå sterke RMS W x1 i 4 ohm... dvs liten slitasje/belastning på forsterker og stoooor kontroll i forhold til forsterkere som må ned i 2-1 ohm for å oppnå samme effekt.

Jeg bruker den pr idag på 2stk. Rockford fosgate P2 12" og det spiller rått !

selges til 1800kr/bud.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harman Kardon TC600. du skal ha 1800 for den? 600W ? holder dette? fant ikke suben min på den siden der, men kan ta bilden av den seinere i dag eller i mårra så kan du jo se... men trenger forsterker JA! gjerne med kabler og div..

600w RMS holder garantert :) Hva heter subben annet enn dreamtm ?

Sorry men har ikke kabler :(

jeg skal egentlig ha 2000kr for den men haster litt så derfor 1800kr... men frakt kommer i tillegg :) evnt. andre smarte løsninger hehe

subben din ser ikke slik ut vel?

http://www.emtech.no/produktbilder/cl12.jpg

Skal du ha den så send melding til 41856342.

Jeg garanterer at den fungerer og at subben din kommer til å overaske deg ;)

For videre info og bilder sjekk annonsen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72835

Må også si at tilbudet gjelder KUN idag... forsterkern jeg skal ha blir solgt ikveld om jeg ikke kjøper den.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg finner ikke bilde av suben mine noen plasser... har spurt mange av kompissene mine men de aner ikke hva den trekker. Står bare dreamtm på den, alt som står.... angry

ja trur nåkk åsså at 600 watt holder det er jo sikkert ikke noe super sub, men må se økonomien neste måned er russ så :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg finner ikke bilde av suben mine noen plasser... har spurt mange av kompissene mine men de aner ikke hva den trekker. Står bare dreamtm på den, alt som står.... angry

ja trur nåkk åsså at 600 watt holder det er jo sikkert ikke noe super sub, men må se økonomien neste måned er russ så :rolleyes:

600w rms er noe super subber låter bra med å så det er sagt. Dette er Harman Kardon og ikke noe tulle merke... den leverer 600w rms i 4ohm og det betyr stabil sterk og kontrollerbar power :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider