mantapanta Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Noen som har senke dempere bak til manta ligende?? Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg har 4 stk DeCarbon dempere ligende. ikke helt strøkne å se på, men uten lekkasjer ol. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Faen, norsken min er skikkelig RÆVA om dagen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Var oss en forhandeler i dag. Han kunne ikke skaffe men sa at jeg kunne bruke ascona c dempere siden de er kortere. Å de kosta bare 180 kr stk så får prøve det først :P Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har 4 stk DeCarbon dempere ligende. ikke helt strøkne å se på, men uten lekkasjer ol.Tommy trenger nye dempere alikavell.. er dette senke dempere, aldri hørt om merke men, betyr vel egentlig ikke noe Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg