bjartmar86 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Jeg leste i et bilbla for en stund siden om noen som drev å rettet opp små buler på dører, uten å plokke noe i fra hverandre, bare stakk ned en metalldings ned ved vindu og rettet den opp på noen få minutter, blei vist veldig bra. har surra bort det bladet jeg nå da se... :rolleyes: det jeg lurer på om det er noen som vet om noen som driver med sånt på østlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg leste i et bilbla for en stund siden om noen som drev å rettet opp små buler på dører, uten å plokke noe i fra hverandre, bare stakk ned en metalldings ned ved vindu og rettet den opp på noen få minutter, blei vist veldig bra. har surra bort det bladet jeg nå da se... :rolleyes: det jeg lurer på om det er noen som vet om noen som driver med sånt på østlandet? Har selv brukt en som kaller seg "Willy bulk" :) Send ham en mail på willy.asheim@broadpark.no eller ring 90198904 Firmaet heter forøvrig Nor Teknikk AS http://WWW.NORTEKNIKK-AS.NO Edit: Han "turnerer" rundt, og er på østlandet i ny og ne! Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg