MrCivic Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei jeg trenger bolter til min honda civic coupe! De skal være på høyre framhjul! orginale bolter passer ikke grunnet spacere! Orginale bolter er ca 4 cm! Jeg trenger bolter som er ca 7-8 cm lange med en diameter på 10mm! Hvis noen vet om noen som kan få tak i disse boltene så gi meg beskjed! Ps: det er bolter som står fast i spinnern! Mvh: Kim Arne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Prøv der du kjøpte spacerene du ;) Eller eventuelt felg/dekk firma i nærheten av der du bor... Så får vi se hvor lang tid det tar før du må bytte hjullagre med så store spacere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCivic Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Takker for svar,men jeg kjøpte bilen færdi sånn ifra tyskland! OG ja sellfølgelig byttes hjulager samtidig som boltene skal byttes! men det er vel fler som selger spacere her i landet som kansje kan gi meg et svar på bolter osv! Tips motakes hjerne her??? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg