The_RocK Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 eg har tenkt å kjøpa meg bil i tyskland trenger hjelp til å få det øve ført til norsk ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, el. Fensterheber Beschreibung: ASC+ T,Lederlenkrad, LM Räder/ Sportspeichensty. II 17", Fernbedienung f. Zentralveriegelung, Schiebe- Hebedach elektrisch, Innenspiegel automatisch Abblendend, KLIMAAUTOMATIK, Aussentemperaturanzeige, Sitzheizung, Armauflage, M Sportfahrwerk, Unfallfrei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 eg har tenkt å kjøpa meg bil i tyskland trenger hjelp til å få det øve ført til norsk ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, el. Fensterheber Beschreibung: ASC+ T,Lederlenkrad, LM Räder/ Sportspeichensty. II 17", Fernbedienung f. Zentralveriegelung, Schiebe- Hebedach elektrisch, Innenspiegel automatisch Abblendend, KLIMAAUTOMATIK, Aussentemperaturanzeige, Sitzheizung, Armauflage, M Sportfahrwerk, Unfallfrei PåNorsk: ABS, Stabilitetskontroll, klimaanlegg, sentrallås, lettmetall, soltak el vinduer ASC+T (antispinn). skinnratt, 17" felger, fjernbetjent sentrallås, toveis soltak elektrisk, automatisk avblendbart innerspeil, klimaautomatikk, uttempraturmåler, høydejusterbare seter, armlene m sportsunderstell og feilfri Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bilen blei kjøpt i dag ,, tar bussen i morå klokken 14.00 til tyskland for å henta den,, har lyst til å legga ut bilder ,, men får det ikkje til ,, noke så ka hjelpa ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 trykk på søk :) "legge ut bilde" enter Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 sliter med å få lagt ut bilder her på forumet fordi de rett og slett ikke har noe sted å legge de. Så vis eg kan sena bilden til ein,, sån at han kan legga dei ut hadde vert jævla grett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Som ny eier av bil kommer du nok til å ta flere bilder av den.Da er det likegreit å registrere seg på http://www.photobucket.com eller lignende sider :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hopper det virker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 armlene m sportsunderstell Jeg vil også ha armlene med sportsunderstell! :D :D :D :D :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg