EyeCon Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har litt rust rundt kantene på takluka på t0set(bilen) min. Hvordan kan jeg ta ut takluka for og så sandblåse ramma rundt? kikket litt rundt takluka, men blei ikke noe klokere av det notin Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har litt rust rundt kantene på takluka på t0set(bilen) min. Hvordan kan jeg ta ut takluka for og så sandblåse ramma rundt? kikket litt rundt takluka, men blei ikke noe klokere av det notin Dum å vel ta ned taktrekket for å få tatt ut hele kassen som takluka sitter i, hvis eg ikke tar helt feil. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det er ramma rundt Vinduet jeg skal sandblåse, ikke selve kassen. det må vel gå an til og bare ta ut selve vinduet? Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det er ramma rundt Vinduet jeg skal sandblåse, ikke selve kassen. det må vel gå an til og bare ta ut selve vinduet? Mulig det, det vet eg faktisk ikke... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hei. Det går å ta ut bare luka. Lett er det også, men jeg har ikke en bil å titte på her og nå(har stål-luke på min egen "Daily Driver". Uansett, sett luka i "tilt"-stilling, og kikk på den. Du skal finne 4 (-eller var det 6?) muttere (10mm) som du skrur ut fra "studs" i glassluka. Mulig du må pelle av noen lokk også på undersiden ned mot kupeèn (i rammen rundt glasset). Prøv litt, og post hvis du ikke får det til. Jeg kan kikke litt mer på en bil med glass-luke hvis det trengs. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 takker mazdafun:P skal prøve det endag i uka:) Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 det er rart det der, frank, du har lissom en vane for å komme med det siste svaret, og så ble tråden ferdig! :D Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg