Phantom Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Kom over dette tilfeldig http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17603820 Samme som jeg har og for 2000,- så er dette regelrett ett røverkjøp.. Nb! Er ikke jeg som selger og kjenner ikke til selger, bare tenkte det kune være av interesse for noen her. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Han som selger er her på forumet han også ja, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 heh, oki... Bare vet at jeg elsker dette frontsettet, personlig liker jeg det mye bedre enn Focals Polykevlar jeg hadde før, men som alltid, lyd er opp til hvem som hører på det... Meeen Macrom kan lage diskanter så det holder:) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg