Freddie- Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Legger ut noen bilder av bilen min slik den så ut når jeg fikk på Sommerdekka for noen uker siden. Akkurat nå er forresten bilen min i lakkboxen og skal gjøres endel med fremover. Kommer til å slenge ut flere bilder av bilen ettehvert. Oppfordrer også dere til å slenge ut bilder av bilenne deres her. ----------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------- PS: Senkesett kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Pen bil. Kan jo slenge ut noen bilder av bilen min slik den var, og slik den er nå. Og om litt legger jeg inn bilder om hvordan den er blitt etter jeg er ferdig med den. Bilen: Felgene 19" Fra siden: Fra siden med vinterfelgene: Hekken Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Fronten: Ny Front: Sideskjørter: Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Pent, kommer vel ny hekk og regner jeg med? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg