Leffy Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er det noen som har anelse på om det "går greit" og ettermontere turbo på en 1,8? Eller lønner deg seg og få tak i en turbomotor i stedet? Siter 93 Astra F Si GL 91 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 få litt info om bilen da, er det gasser eller insprut da.... tror nok det aller enkleste er vel å kjøpe en original snurbo motor ja, et eller kanksje fk eller ft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leffy Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Så vidt jeg mener så er er dette oversikten over Volvo 460 motorene fra 1992 til 1996 hvis jeg ikke tar helt feil?! Så det vil si at motoren min er 1,8i Står også i signaturen min. 1.6i 1.7i 1.7i Turbo 1.8i 1.9TD 2.0i Siter 93 Astra F Si GL 91 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det går an å ettermontere turbo på den motoren men du kan vel kjøre på max 0,3 bar ladetrykk. Også må du vel også skifte ut stempler osv. så de ikke går dunders. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller fått tak i en turbomotor (komplett) da du trenger alt det elektriske for at motoren skal fungere som den skal. Jeg skal om ikke så lenge til med ombygging på min bil. Fra 2,0i til 1,7 Turbo. T2Garrett turbo men så snart den er godkjent skal jeg ha en T3Garrett turbo å skru opp trykket til 1,0 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg