colle Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 snabbchop. ferdig på 1-2 timer, ikke mye gjort, men ble fornøyd jeg. ville prøve å lage en modd med små hjul hehe. EDIT med bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Ser ikke noe bilde? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Nice...!!!! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Bilde PÅ Plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Sinnsykt bra! Bra karbon og, hvilken måte bruker du når du lager karbon? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Dritbra karbon, men modden var litt for mørk syns jeg da.. Litt mye luft i hjulbuene også:P EDIT: Passert 1000 poster:D X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 jeg bare kopierte inn fra et karbonpanser og satte på....vivid eller hard light på layermode. det var det som skulle til. passer vel kun på svart panser troooooor jeg hva mener du med for mye luft? fortell meg, så kan jeg fikse det hehe takk for comments Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Dritbra karbon, men modden var litt for mørk syns jeg da.. Litt mye luft i hjulbuene også:P EDIT: Passert 1000 poster:D X ser du nøye, så ser du at d kun er skygge! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ser du nøye, så ser du at d kun er skygge! Åja..hehe. Så ut som at bilen var litt høy:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Dritbra karbon, men modden var litt for mørk syns jeg da.. Litt mye luft i hjulbuene også:P Må si meg enig der. Den felgen fremme var litt for stor, og burde ikke vende utover. Men, bra jobbet. EDIT: Passert 1000 poster:D Grattis! :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hm.. jeg syns ikke felgen var for stor i det hele tatt, og grunnen til at den vender litt utover er jo camberen på hjulet? er vel ikke noe galt der? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hmmm... Jaja... Bare det at bildet er så mørkt om gjør det, kanskje... Ser bare ikke helt rett ut :) Men men... Bra førde! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg