King-Nothing Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Må ikke ha USA Radio (kun oddetall), da jeg bruker radioen en del. Er også interessert i andre Pioneer spillere, men helst denne. Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ka e du e villi til å gi fårr spillern? vurderer å selge min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ka e du e villi til å gi fårr spillern? vurderer å selge min.. Får jeg solgt min spiller så er jeg iallefalll villig til å by 2000 for den :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg hadde tengt mæ litt mere enn det.. den e strøken å det følger med fjernkontroll t 400 kr trur æ den kosta.. e ikke helt 100% sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg hadde tengt mæ litt mere enn det.. den e strøken å det følger med fjernkontroll t 400 kr trur æ den kosta.. e ikke helt 100% sikker fjernkontrollen koster 398kr ;) kan evnt. gå opp til 2500...maks evnt. om vi bytter likt :) hvis du er intr. i fet VDO spiller med mp3, kjøre computer, digitalt voltmeter++++ 4x52w(27wRMS) sjekk annonsen min HER! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg solgte en strøken sånn for 2200 for ik så lenge siden.. de spillerne har dette veeeldig i pris.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har en slik til salgs. MEN det er US model kunne tenkt meg 2000,- for den:) har vel bud på 1500,- men syns d blir litt for gale. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har en slik til salgs. MEN det er US model kunne tenkt meg 2000,- for den:) har vel bud på 1500,- men syns d blir litt for gale. :) 2000kr inkl. sending evnt. da... hvis ikke jeg får kjøpt Han andre sin. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 den er grei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 den er grei :) For det er vel KUN radioen som ikke er like bra... ikke sant? resten er det samme? man får vel inn radio i det hele tatt? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Radioen er kjempe bra den! problemet er bare at den ikke får inn alle kanaler. bruker radioen daglig å den funker helt normalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Radioen er kjempe bra den! problemet er bare at den ikke får inn alle kanaler. bruker radioen daglig å den funker helt normalt! hehe det problemet har jeg uansett... antennen min suger møkk... ikke fått kobla den til 16v pisken enda :( PM er sendt til deg :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg