Aleksander Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Nå har det seg slik at jeg har lite peiling på stereo og slikt, derfor spør jeg: Hva bør jeg kjøpe/fikse når lysene på bilen blinker i takt med subben når jeg spiller høyt? Merket det når jeg rygget inn i gården nå nettopp at ryggelysene ble svakere i det bassen slo. Det er jo sikkert ikke helt ideelt for lyspærer og slikt... Også unnskyld meg hvis det er litt teit skrevet eller noe slikt, men det er snart på tide å legge seg..bare spise litt mer snop først :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Kondensator. 1 farad pr. 1000W Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Er vel bedre å skaffe seg et batteri til vel,,, skulle tro at vist lysa blinker, får han jo ikke mer strøm med en kondis. Mener å ha lest at det er bedre å skaffe et batteri til istedet.. Eller tar jeg helt feil her??? Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 skaff deg et sikkelig batteri til å begynne med du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Etter min mening burde prioriteringen være slik: 1. Big 3 2. Dynamo 3. Batteri 4. kondensator Om kablene ellers er riktig dimensjonert vel og merke... Ofte er for eksempel jordingen til batteriet så tynn at det er en vits, slik at den holder akkurat til strømmen bilen trekker i seg selv. Samme med ledningene til dynamo og motorblokk. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg