argyle Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Har lyst på takluke med tilt til bilen min, og lurer derfor på hvilke biler jeg kan ta dette fra. Har hørt/lest at enkelte takluker fra audi skal passe rett inn i golf 2/jetta 2. Men hvilke audier fra hvilke år kan jeg bruke takluke fra? Tipper det er mange her som vet det, så håper på svar fra dere. Og før noen sier "søk"; jeg har søkt litt for å finne svar, men som de fleste vet har ikke søkefunksjonen vært helt seg selv etter at utseendet på sidene blei oppdatert. Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Audi 80 fra 86/87 f eks.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Eldre passater passer rett inn de også ;) leter etter en slik selv.. noen som har ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg