Chriz CivicMan ;) Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Vel, følger en rekke bilder av bilen etter at jeg har fått den igjen.. Dog med vinterfelger, men de får gå.. Ikke mobb stereo'n.. Hehe, den er ikke ferdig.. Ikke helt topp kvalitet på bildene, for de er tatt med mobilen.. Enjoy.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 pen farge, pen basskasse notin Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 pen farge, pen basskasse notin Fin farge,er vel ikke noe galt med felgene,hehe :rolleyes: Hva er planene videre med bilen? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374&page=1&pp=15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Fin farge,er vel ikke noe galt med felgene,hehe :rolleyes: Hva er planene videre med bilen? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374&page=1&pp=15 Få den litt lavere ihvetfall og få gjort ferdig bagasjen.. Skal trekke kassa senere idag, så da ser det jo litt bedre ut ihvertfall.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Fine lamper!! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Godt folk har forskjellig smak ;) For å være helt ærlig, syns jeg det var lampene som passa minst inn, og tar seg dårligst ut. Men som sagt, dette er da min meining Fikk uhyggelige tanker om Lexus lykter når jeg så de... doh Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Var framlampene jeg tenkte på...Var en "intern" en...Hehe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Var framlampene jeg tenkte på...Var en "intern" en...Hehe... :) Ahh, skjønte det var en intern en. Men trodde det var snakk om baklampene med en gang. ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Var framlampene jeg tenkte på...Var en "intern" en...Hehe... :) Er faktisk ikke de som sitter på der.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg