SpookyRuuden Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Skal felle inn 1 * 6,5" i et dørpanel(golf -87), og tenkte å lage en kasse. Hvor mange liter burde den være? Evt mål?Helst ikke mer enn 20 cm dyp :p.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Ta heller og demp hele døra med BrownBread eller de nye sakene fra Fleischers Autodesign og la elementet få boltre seg fritt. Enklere og bedre :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jo, men jeg har dørpanel fra -87. Da må jeg evt. sette elementet venstre-nede på panelet. Høyre-nede er det bare en plastikk lomme, i -88 kom det høytalerboks der. Men vil jeg høre noen forskjell på lyden hvis jeg setter elementet i bakkant istedet for foran på panelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Uansett om elementene plasseres foran eller bak er kan du med fordel la det spille i hele døra. Personlig ville jeg hatt det foran, det vil gi best resultat. Du kan jo ta en telefon/sende en mail hit og høre om de har noe som passer :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jo, men jeg har dørpanel fra -87. Da må jeg evt. sette elementet venstre-nede på panelet. Høyre-nede er det bare en plastikk lomme, i -88 kom det høytalerboks der. Men vil jeg høre noen forskjell på lyden hvis jeg setter elementet i bakkant istedet for foran på panelet? Ta å avstive dørpanelet ditt med en MDF plate på baksiden av dørpanelet og monter høytaleren uten på det, ta så å demp døren godt!! Du vil få det beste resultatet ut av det. Skal du få noe bra effekt ut av en kasse må den være BRA, en halv god kasse hjelper lite.... Ta kontakt med Anders på Autod å snakk med han om det dempemateriale han har fått tak i, jeg har dempet hele bilen min med det og det er vanvittigt BRA!!! Lykke til! Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg