Baldrick Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Meget bra eksemplar (bedre stand enn de aller fleste S4/S6) selges for 150.000 ved hurtig handel grunnet kjøp av ny bil. For mer info trykk her Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 meget pen bil du har der, baldrick! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 På tide å bytte igjen nå, ja :D Du har jo sikkert fylt tanken flere ganger på denne kan jeg tenke meg ;) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by espen På tide å bytte igjen nå, ja :D Du har jo sikkert fylt tanken flere ganger på denne kan jeg tenke meg ;) Hehe, har jo hatt den over en mnd, så den må jo bare selges:) Planen er å kjøpe enten en billigere bli eller å kjøpe en Subaru Impreza GT... alternativt dersom jeg ikke får solgt bilen innen en uke, så beholder jeg den og begynner morroa med å kjøpe 9x17" OZ Futura felger, så får vi se utover sesongen om det skulle bli modifikasjoner i motor osv. Men håper å få solgt den når prisen er såpass lav og bilen er så bra som den er. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg