WildThing Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Fikk hjem min egen Gran Sport for få måneder siden, og det jeg lurer på er om jeg rett og slett har den eneste i Norge. Ryktene skal ha det til at det ble importert en fra et uavhengig firma allerede så tidlig som '98, men det har vært veldig vanskelig å få konkretisert. Så, om noen vet, please share. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Vidar Aas fra Trysil tok inn en Grand Sport tidlig hvertfall.. Har du noen pics av din?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg