autod Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 da kan kjøre det i 1ohm ja, for å dra mest ut av forsterkeren din, men du må ikke, fungerer fint i 2 eller 4 også:) jeg har hørt 2stk 12" og en 1200 i 1ohm, å det fungerte rått;) disse bassene er helt rå i store portede kasser(60-80liter) men da kun for å få mest trykk. det blir helt kvalmt å sitte i bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Bør jeg sette på en kondensator, jeg har fått tilbud på en 2farad power acoustic til 800.- GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 det er nok ikke det første jeg ville tenkt på. heller et bra batteri før du tenker på å sette inn en kondensator:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Da kommer jeg til å sattse på Kicker Sub, da er det bare å prøve å få regnet ut hvor mange liter det blir ut av de målene jeg har. Kan du hjelpe meg med utregningen. Bredde 40 cm Høyde 35 cm Dybde fra 20 til 35 cm. Dybden er ikke lik hele veien. Bør jeg kjøpe dobbel 4 ohm eller dobbel 2 ohm GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 kassa havner på 35-40 liter med de målene, håper det er til en sub? :) skal du ha to bassere ville jeg brukt dobbel 4ohm, skal du ha en spiller det egentlig ingen rolle:) du har nok power uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Målene er pr.sub. Så da er det nok plass til 12" Da blir det å se etter Kicker S12L7 Takker for all info Mvh GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Bare hyggelig, du har pm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Er et par kickere til salgs på kjøp\salg forumet her da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg