ragua Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=719454 Etter mange måneders slit ser jeg meg lei på hele prosjektet og vurderer å selge hele greia. angry Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hvor er det skoen trykker? Prisant? Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Vel, jeg tror det er noe med vannkjølinga som ikke er helt i vater. Den koker over etter noen 100 meter med kjøring. På tomgang går den helt fint. Så jeg skal prøve å bytte termometer og vannpompa til helga Om den funker da så beholder jeg den sikkert selv en liten stund. Prisen er noe usikkert da jeg kommer til å ta ut endel av interiøret. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Selges for 15 000,- uten Ractive stolene. Kan sette inn noen Recaro stoler om det er ønskelig. Det har blitt byttet deler på denne for over 15 000,- denne vinteren! Hva er nytt? Bremseskiver (Brembo) Bremseklosser Støtdempere (KYB) Senkefjører (Jamex 40mm, ikke tüv godkjent) Hjullager Fjærbeinstag Topp pakninger Eksospakning Div. andre pakninger Fresa topp Overhalt innsug Intercooler Turbo TurboXS RFL dump ventil + div ting jeg ikke kommer på i farten... Ting som må gjøres: Lekkasje i en dyse Lage eksosrør Finne feil i vannkjøling (Hovedårsaken til at den ikke fungerer.) Dette er en helt rå bil som drar noe syyyyykt etter at jeg fikk på turboen. Uheldigvis har jeg mistet ALL motivasjon og glede av å skru på den og ser meg ganske lei på hele prosjektet. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Har bestemt meg for å beholde bilen. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg