Speedy=) Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Utrolig pene felger :) Syns de passer utrolig bra til bilen! Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Takker for det speedy! Liker de mer og mer sjol jeg nå! :) Bare få litt film på rutene nå så er den helt prima!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Takker for det speedy! Liker de mer og mer sjol jeg nå! :) Bare få litt film på rutene nå så er den helt prima!! Jørn Ja og et par eyelines/lyktelister :driving Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ja og et par eyelines/lyktelister :driving Monterte faktisk øyelokk, men den typen jeg bestillte syntes jeg ikke blei noe fint, så lot de være!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 fine felger... synes ikke øyelokk passer på S3.. :) Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hei.. tror jeg så audi`en din i dag.. hadde ivhertfall de store A8 felgene og den var sort.. og blå parklys :) Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er enig med at øyelokk ikke er noe for en S3. Har selv fjernet mine. Ble mye bedre uten :) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjamannen Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Tøfft!! :pray Siter /Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 hei.. tror jeg så audi`en din i dag.. hadde ivhertfall de store A8 felgene og den var sort.. og blå parklys :) Hallo. Hvis det var i Oslo på texmex burger sjappa der, så så stemmer det nok!! :) Så din oxo da, sølv?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 ja, var der jeg så den.. ! ja den vi har er sølvfarga den.. :) med et klistremerke bak. gode hamburgere der på texburger sjappa.. Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 ja, var der jeg så den.. ! ja den vi har er sølvfarga den.. :) med et klistremerke bak.gode hamburgere der på texburger sjappa.. Hehe , Ja elsker de burgerene der. Må innom der hver gang jeg er i Oslo traktene(Bor I horten). Hadde vært å henta dama på Gardemoen! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Texburger på Gjelleråsen? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg