leeny Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 trenger non tips for å få av dørtrekkene på bilen min! (civic sedan '92) har fått løs skruene, den i plast, den oppi "koppen" og den i dørhåndtaket... og så løsna jeg alle klips rundt hele, men den sitter stadig igjen rundt der dørhåndtaket sitter, selv om jeg har løsnet det fra sporet sitt. og det er jo festet med no vaiere og no greier til den åpne-mekanismen, så tør ikke gjøre så mye med den :P og får ikke tredd håndtaket gjennom åpninga i dørtrekket, til det er den for stor... noen som vet om den sitter fast ved el.vindu bryterne også? Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonick Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 hei. Dette er veldig enkelt. Når du har skrudd ut skruene å løsnet klippsene, må du fjerne det dekksele som står på innsiden av speilet(over dørtrekket) ta bare tak med fingrene i mot ruta å trekk det mot deg. så løssner du trekket i bakkant først ved og løfte det opp lags ruta. Jeg bruker bare og vri dørtrekket opp ca 45 grader i bakkant, og bare lure ut dørhåndtaket igjennom hullet sitt uten og vri noe på det.. Dette er egentli meget lett match :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonick Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Dørtrekket sitter forresten ikke fast i rute bryterne heller.. det er bare en kabel mellom døra og trekket som det er nokk lengde på til at du kan utføre det på den måten jeg beskrev ovenfor.. lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liteglow Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 løsne alle skruene.. Dørhandtaket på innsiden osv... Derreter tar du kraftig tak me handa di på nersiden under dørtrekket og DRAR UT.. så skal klippsene sprette av uten prob :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg