Bilskalle Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Jævla fete lykter yummy gått du får masse skrøyd om bilen din:;D me lige det.an e så sjekke atte.bler sjekt når du får an på veien igjen;D eller når du kan sjøra heller doh .det e ein sjekke å fine bil .tihi.klem fra meg.brom brom.konne nesten lakt ud bilder m meg på panseret,*ler* Vær så inderlig snill å ikke skriv så jævla gebrokkent. Skjønner jo ikke et kvekk. doh -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Var du på knoksen her om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Okei. Syns de fleste E30 har borbet felger. Planer for bilen? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Var du på knoksen her om dagen? kan stemme det.. var innom en tur med en fra jobben :) Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Okei. Syns de fleste E30 har borbet felger.Planer for bilen? har ikke sett en eneste e30 her i byen som kjører med like felger som meg så... :) planer: bytte motor til våren til en 325 turbo med 300hk+. har 325 understell nå og trenger vell ikke mer enn m3 fjørbein fremme for å få dette godkjent? ellers kan jeg skru ned trykke og godkjenne med 200+? og så skal jeg bygge litt anlegg i bilen (bygge om bagasjerommet osv) hvor kan jeg finne billige tåkelykter til bilen? noen som vet? eller har liggende? Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Okei, blir vell bra. bare ta vare på bilen:) Gsbildeler eller andre bmw forhandler. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg