320 Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Er det noen DIY på å ta ut/inn side panelene (bak) på E36 coupé? Hvis ikke kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Er det noen DIY på å ta ut/inn side panelene (bak) på E36 coupé? Hvis ikke kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? 1. Ut med sitteputen bak sammen med sidebolsteren(e) 2. Dra løs pakningen til døren langsmed sidepanelet slik at den løsner fra denne. 3. Dra vinduspakningen opp fra sidepanelet slik at denne løsner fra denne 4. Dra sidepanelet rett ut fra karrosseriet Montering i motsatt rekkefølge ;) Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg