JuB Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hei, nå har jeg solgt corradoen, så er nå på jakt etter billigere bil. Har satt meg en grense på 30k, kan muligens tøyes noe :) Biler jeg er intressert i: - Bmw 318is, 32x, gjerne touring, 88mod eller nyere - Golf 2 1,8 med 90 fangere - Suzuki 41x, (offroad) - Mercedes gelendwagen, helst diesel (da snakker vi litt høyere pris) - Ssang Yong korando, cj7 replica Bilen bør være i god stand forhold til rust/motor/slitedeler og sommer/vinter dekk. Har pengene på konto fra mandag ;) Har sett endel rundt på autodb.no, men mye av det jeg har ringt på er solgt, utrolig irriterende når folk ikke kan oppdatere sine anonnser.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67805 :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Så fin ut den golfen, mangler bare 90 dørene ;) Men er nok ikke intressert i den, altfor langt å kjøre + at den er litt "gammel" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ingen som har? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg