ryuujin Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Halla! De fleste husker sikkert hvor masete jeg har vært i det siste med hensyn til bilforslagene mine... Men nå har jeg endelig valgt en bil, det ble en blå metallic Peugeot 406 2.0l SV. Den har regnsensor, fjernstyrt sentrallås, 4x vindushever, startsperre med alarm... og mye annet. Alu felger på sommer og vinter dekk. Den er gått ca 148.000km, og jeg betalte 79.000kr inkludert registreringa(kosta egentlig 79.000 + reg avgift kr 5.900.). De tidligere eierne var en familie, og de vokset og tok skikkelig vare på bilen(så godt vare at det nesten virker psykotisk). Den er 100% strøken(ikke en eneste antydning til ripe) og helt helt 100% ren og fin invendig også. Den har ca 135HK. Er så utrolig godt fornøyd! Det føles som ett skikkelig kupp. Eneste grunnen til at de forrige eierne byttet ut bilen var at de visstnok hadde kjøpt en litt for dyr campingvogn som bilen ikke kunne dra(vognkort). Og det beste er at jeg bare betaler 10.000kr i året på forsikringa. Skal få opp noen bilder... Er veldig kry av "rånekjerra": Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 gratulerer da! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 "rånekjerra"? du mener familieracern :P Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 javel da... familieraceren... menne, jeg har nå også planer om å skaffe meg ett effektanlegg til denne bilen... har dere noen formening om hvor mye det koster sånn ca(8000kr?). Jeg har absolutt ingen peiling på hvor dyrt dette er. Og, hvor mange hester øker det med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 javel da... familieraceren... menne, jeg har nå også planer om å skaffe meg ett effektanlegg til denne bilen... har dere noen formening om hvor mye det koster sånn ca(8000kr?). Jeg har absolutt ingen peiling på hvor dyrt dette er. Og, hvor mange hester øker det med? tviler du får no ekstra effekt! å for all del! ikke gjør en slik bil til en rånekjerre!! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Grattis med ny bil :) Effektanlegg koster vel fra 5-15000 etter kvalitet og om du skal ha det helt fra motor til ende, eller bare den siste biten... Men det gir vel ikke mange hester ekstra, men lyden blir jo noe heeelt annet da :rolleyes: Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg