Primera SI Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hallo... er det nok å komme til fra inne i hjulbuen bak på ein 5D P11 for å bytte fjærer og støvhetter? eller må eg inn i bagasjerommet? fint viss det er noken som veit dette... skal bytte i morgen eller i helgen... da hadde det vore fint med eit utgangspunkt... er så mangen som skryter av at det er ein lek å bytte fjærer... hmm i såfall... hjelp meg ved å svare på dette... Takk! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastprimera Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hallo... er det nok å komme til fra inne i hjulbuen bak på ein 5D P11 for å bytte fjærer og støvhetter? eller må eg inn i bagasjerommet? fint viss det er noken som veit dette... skal bytte i morgen eller i helgen... da hadde det vore fint med eit utgangspunkt... er så mangen som skryter av at det er ein lek å bytte fjærer... hmm i såfall... hjelp meg ved å svare på dette... Takk! Hvis jeg ikke husker feil er det ganske greit. Fjærbeine sitter med en bolt i bakakslen og to muttere i hjulkassa. Det sitter ikke noe bolter innenifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvis jeg ikke husker feil er det ganske greit.Fjærbeine sitter med en bolt i bakakslen og to muttere i hjulkassa. Det sitter ikke noe bolter innenifra. Du husker nok helt riktig!! Lekende lett og bytte fjærer/dempere bak på P11 :) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 knallbra... da er det sånn som det ser ut som... takk for at dåke hjelpte meg! ha ei fin helg! skal montere felger og senking i morgen... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Faen ta nissan at de ikke gjorde det sånn på p10 hatchy også! kebabåndes Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Faen ta nissan at de ikke gjorde det sånn på p10 hatchy også! kebabåndes dersom det stemmer det eg har fått beskjed om, så skjønner eg at du er forbanna... men det har kansje nokke med utviklingen å gjer... kansje de gjorde ein tabbe på P10 og fixet det på P11... er jo kje godt å sei... Eg har ingenting i mot P10 altså! ( bare sånn at ingen trur det! ) Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har ikke utviklinga gått feil vei? Var av den oppfatning at understellet på P10 er litt vassere enn P11 jeg.. eller tar jeg feil? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har ikke utviklinga gått feil vei?Var av den oppfatning at understellet på P10 er litt vassere enn P11 jeg.. eller tar jeg feil? ikkje veit eg... kjenner ikkje til P10 så godt... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har ikke utviklinga gått feil vei?Var av den oppfatning at understellet på P10 er litt vassere enn P11 jeg.. eller tar jeg feil? Er ikke helt sikker, men synes å huske at jeg leste i en eller annen test at de hadde utviklet understellet videre på P11, noe som gjorde det ennå bedre, i forhold til P10. Men husker ikke helt hvor og når jeg leste det. Så det kan være feil... Edit: Fant her: For mens designavdelingen fikk fri når siste generasjon Primera ble klekket ut, jobbet avdelingen for hjuloppheng på overtid. Egentlig hadde Nissan ikke trengt å gjøre noe særlig med hjulopphenget, det var egentlig bra nok som det var. Nå har det blitt bedre. Selv når bilen står på piggdekk er kjøreegenskapene i toppklasse. I raske svinger virker det som om bilen klorer seg fast i underlaget. http://www.dinside.no/php/art.php?id=22750 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 P10 er iallfall stivere orginalt. Og p11 har ikke uavhengig fjæring bak Men som en annen her på forumet sier.. det er øyet som ser Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 P10 P11 Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.