T0mmen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Skal idag skifta fra orginalt eksosanlegg til 2.5" rustfritt rør på min Golf II 1.6CL. Røret blir bytta ut med katalysator og bakover, samt at det kommer en DTM effektpotte med 2x90mm utløp på. Når jeg får kjøpt den, er jeg ikke sikker på men det blir når jeg får penger. Noen som har erfaring med å skifte ut rør på en orginal Golf II 1.6CL? Takker for svar og kommentarer. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Bare lurer på hvorfor i svarten du skal ha 2,5" på std 1,6??:P Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 for å få "følelsen" av racerbil! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Skal idag skifta fra orginalt eksosanlegg til 2.5" rustfritt rør på min Golf II 1.6CL. Røret blir bytta ut med katalysator og bakover, samt at det kommer en DTM effektpotte med 2x90mm utløp på. Når jeg får kjøpt den, er jeg ikke sikker på men det blir når jeg får penger. Noen som har erfaring med å skifte ut rør på en orginal Golf II 1.6CL? Takker for svar og kommentarer. Mvh Tommen Det er en smal sak det, men gamle eksosanlegg sitter godt i skjøtene!! PS: skift gummiringene som holder eksosanlegget og gjerne stålfestene i karosseriet om det trengs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 dette gir ingen effekt, men blir grom en lyd. er du riktig heldig for du stikkflammer du å som jeg har.(har ikke flammedemper jeg da) lykke til. Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Gjør det kun for å få en grom lyd, er ikke ute for å få mer effekt. Det er kunn for lyden sin skyld:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg