Kjella Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei, jeg har kjøpt meg golf og leter etter en brukt rs fanger evnt 90 fanger med leppe. Trenger også en emblem fri grill og "badlook" lista! Vil nødigt kjøpe detta nytt men helst se om noen har detta brukt først! Har du noe av detta vennligst mail meg på w4zz@hotmail.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har ingen av delene du er ute etter, men kunne vært greit å vite om du har to eller fire lykter. Runde o.l Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 han har 2 runde lykter..;) tok meg friheten å svare for deg jeg kjell;) å drit i den RS-fangeren.. bilen din blir MYE penere med 90 fanger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 synd jeg tok den emblem frie grillen jeg hadde å knuste den da!! :D hadde en uoriginal grill av noe slag.. så jævlig jalla at jeg tok renna fart å kasta den i asfalten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjella Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Dust... kun spart på den :P Men uansett er det 2 runde lykter osv som det står lenger opp. Hadde ikke gjort noe og fått noen tilbake mledinger av folk som kanskje har det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg