Primera SI Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Som overskriften sier... kan ei laguna leppe sparkles og lakeres? har skaffet ei, men har fått beskjed om at det er noken riper i den... veit ikkje om det er masse riper... ka lakk/grunning bør brukes på ei laguna leppe? Spurte om dette i den forrige tråden min og, så eg beklager at eg spør dobbelt opp... men tenkte denne overskriften passet betre til dette spørsmålet... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Den er veldig myk, så vis du lakkerer eller sparkler den tror jeg det bare vil dette av vis den leppen treffer bakken, som den gjør når du senker. Min er nedi heletiden.. Så bare å drite i ripene, for det kommer flere. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Den er veldig myk, så vis du lakkerer eller sparkler den tror jeg det bare vil dette av vis den leppen treffer bakken, som den gjør når du senker. Min er nedi heletiden.. Så bare å drite i ripene, for det kommer flere. ok... var egentlig det eg tenkte... men var usikker... får den om 14 dager... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg