no fear Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei Jeg har en bmw 320 E36 91mod som ruser seg opp på tomgang etter normal driftstemperatur, ruser seg ved at turtallet ramler til ca 600omd og opp til- 1000-1200omd! høres ut som motoren kveles til den ruser seg opp i2 sek og går normalt igjen! virker som det kommer bare etter at lave gir dras ut og etter lange turer! bmw verkstedet mente det var coilene. byttet ut 2 av 6 men samme symtomene! håper noen har hørt eller vet noe om dette! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 sjekk lambdaen din ;) kan være den Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har noe av samma problemet. Avåtil går den på 600omd.. avåtil 1250omd. IRRITERENDE. Lambdaen altså ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 kan være kondens,opplever akkurat d samma å fjusking av og til når det er kaldt,merker ikke noe nå som det er varmt.går opp til 1200 og derretter ned og stopper nesten å så opp igjen og så videre.kjør med full tank hele tiden,når det blir kalt rimer det på innsiden av tanken,derfor kan det bli ekstra jævlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no fear Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har merket dette godt i vinter så kanskje du har rett i at det kan være kulde og rim! kondensfjerner på tanken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 ja kan ta på kondensfjerner men ikke for mye,men det hjelper ikke noe spesielt til meg altså,det kommer og går,spesielt hvis du kjører tanken helt tom på vinterstid sånn at den stopper og fykller på bensin igjen så blir det et helvete.du slipper vel fuskinga i sommer vil jeg tro.kan skifte bensinfilteret litt ofte og huske på dette med å ha full tank hele tiden særlig om vinteren.men kondensfjerner fungerer ikke noe spesielt til meg.blir vel bedre nå som det blir varmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg