nilsgeorg Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Er dødslei av å laste ned spill med kazaa nå, så jeg satser heller fult ut på dc(++), men det jeg lurer på er om det er noen som vet om brae huber hvor man kan laste ned spill? For øyeblikket har jeg ca 40 GB share, så dere trenger ikke og nevne huber hvor man må ha minimum 200GB osv. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miCro Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Hvis du trykker på public mappa under connect to hub, får du opp en hel haug med alternative hubber. Der bør du vel finne noe..... Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 eller man kan laste ned fra meg. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LandCruiser Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Originally posted by |PsYcHo| eller man kan laste ned fra meg. Hvordan gjør man d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg