triggerhappy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Sony CDX-M9900 Noen som har erfaring med denne? Lyd, brukervennlighet? http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=944 Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Bestillt...... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har en slik! den er lekker! Brukervennlighet vet jeg ikke hva jeg skal si om den... Den er avangsert, og kanskje litt tungvind i starten, men blir vandt med den. Lyden synes jeg er strålende i den! Og en ting til. På kontaktene bak den er det en ledning som skal kobles til brekket. Det skal liksom ikke være mulig å se på film annet enn når håndbrekket er på. Men bare legg den ledningen til jord så slipper du det. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har en slik! den er lekker! Brukervennlighet vet jeg ikke hva jeg skal si om den... Den er avangsert, og kanskje litt tungvind i starten, men blir vandt med den. Lyden synes jeg er strålende i den! Og en ting til. På kontaktene bak den er det en ledning som skal kobles til brekket. Det skal liksom ikke være mulig å se på film annet enn når håndbrekket er på. Men bare legg den ledningen til jord så slipper du det. ;) Takk for tipset :) Gleder meg til den kommer....! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg